onsdag 21 oktober 2009

Min Roast av Markoolio

3 kommentarer:

  1. Fy HELVETE vad bra det här var. Halva amelias redaktion stod vid min dator och tittade och skrattade medan jag kollade videosnutten. De vill ligga med dig, känns det okej? För övrigt hoppas jag att du har läst Jan-Olov Anderssons recension där han hyllar Frode och sågar resten av gänget (avd "fel man på fel plats vid fel tillfälle").

    SvaraRadera
  2. Hello Freddan. Fan vad roligt att redaktionen gillade. Du kan ligga med tjejerna där istället för mig, känns det okej? Var finns Jan-Olov Anderssons recension av detta? Skriver han för aftonbladet eller vilken tidning betalar hans alkoholism?

    SvaraRadera
  3. Okej, vi hoppar över liggandet, även om det var en generös gest av dig. Här är länken till J-O:s recension: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/kronikorer/janolovandersson/article5984619.ab

    SvaraRadera