måndag 26 oktober 2009

Lite bilder från min sista inspelningsdag.

Vi hade en scen att göra. Vi (Jörgen, Fia och David) kommer med taxi till Sveriges Riksdag och har en liten dialog på vägen och så för David syn på Martin och då väller alla minnen upp på en och samma gång.
Jörgen och Fia (jag och Tova).
Här blir Björn Kjellman regisserad med hård hand av Tova.
Mycket folk runtomkring hela tiden. Jag stod mest och frös. (och tog lite bilder)
Björns figur David är Folkpartist. Björn får oftast en apatisk min när man tar kort på honom. (det är så när man är kändis)
Eric Ericsson. Han spelar Martin som är socialdemokrat.
Det är så mycket fina människor bakom kameran också men fan det skulle bli för många bilder så jag nöjer mig med dem som syns på bioduken nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar