torsdag 3 december 2009

Torsdag.

Oj oj oj. Vad kul det blev i går. Bra gig på Brunnen. Råland Ulvselius var en bra konffa. Martin Krantz körde en bra tia efter det och Lasse Nielsen välte stället innan paus. Efter paus värmde Råland publiken igen och så körde jag en 35 minuter ungefär. Bra stämning och roligt var det.
Mina kompisar Henrik, Katarina, Jenny och Anders var och kollade och efter det var det utgång. Var i säng vid 4:15. Jeesus vad jag känner mig sliten just nu. Och då tycker jag ännu mer synd om mina kompisar som var tvungna att vara på jobb vid 09:00. Urk. Nu skall jag flytta till ett annat hotell och sedan skriva lustigheter och så ståupp på comedy circle vid sveavägen 41.

2 kommentarer:

  1. André! Jag drömde om dig inatt. Du var banktjänsteman på Handelsbanken och förklarade för mig att hela mitt sparkapital gått förlorat pga finanskrisen. Sedan försvann du en stund och kom tillbaka. Du försökte trösta mig genom att säga att jag iaf var väldigt vacker. Då blev jag lite gladare sen vaknade jag.

    SvaraRadera
  2. Det var väl en trevlig liten dröm. Om jag på riktigt hade jobbat på Handelsbanken skulle nog hela ditt sparkapital gått förlorat!

    SvaraRadera