söndag 13 december 2009

Soaré hemma hos biffen.

Klaus Danger hade äran att få sitta brevid mig. Han var en mästerlig GT blandare.

Biffen och mystiske Tommi. Mycket trevliga båda två. Tommi hade många bra sketchidéer om man hade en miljon för att förverkliga dem. Biffen hade väldigt bra musiksmak i synnerhet när hon tog fram ELO skivan. Oj oj oj.

sen blev Biffen väldigt närgången och skulle tafsa hela tiden. Då sa jag stop! Det där är inte okej! men hon fortsatte en stund till. Men allt som allt en väldigt rolig kväll men människor jag inte träffat innan. Så tack Biffen, Klaus och Tommi för en jävligt trevlig kväll!

5 kommentarer:

  1. Jag hade skitkul, jag minns att jag skrattade så tårarna rann igår men jag kan inte komma ihåg åt vad! :-D Vi måste göra om det här tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Exakt samma känsla har jag. Men minns inte heller vad fan det var. Eller det var många juttun. Den där sista GT:n hade mera G än T i sig så jag blev riktigt snurrig. Men absolut gör vi om det.

    SvaraRadera
  3. det var du som tafsa på mig, försök inte ens!

    SvaraRadera