lördag 12 december 2009

Godmorgon.

Vaknade klockan 07 vilket är helt ok eftersom jag somnade vid 23:30. Mår faktiskt lite bättre i dag. Feberfri vilket är sjukt skönt. (lite nöjd över den meningen) I går gigade jag på Studio Pasila och det filmades också in för att i nåt skede bli en ny ståupp DVD (antagligen nästa höst). Jag har insett att det enda sättet att tvinga sig skriva nya skämt är att göra en DVD av det "gamla" materialet. Nu är det 3 år sedan jag gjorde min första DVD men då åkte 1 timme och 30 minuter goa gags som jag inte kört sen dess. Jag tänker också att om X antal år om jag inte gör ståupp så finns det liksom inga bevis på att jag gjort det. Nu kommer det finnas åtminstone 2 dvd:n som bevisar min existens som ståuppkomiker. Lite synd var det att ha feber när det filmades in men det blev nog helt bra. Glömde så klart i min feberyra ta några bilder men ni kan tänka mig snygg, febrig och rolig.

6 kommentarer:

  1. jepp, jag ser synen framför mig..en snygg febrig och rolig André

    SvaraRadera
  2. Okej, jag hade skrivit en trevlig (och rolig) kommentar inbillar jag mig. Du vet, visa att jag inte är som vem som helst som tycker du är "lite rolig", utan mer, "ja, jag vet, vi är ganska få, vi människor med sköna onliners, det är därför vi hälsar när vi ses fast vi inte känner varandra..." Lite den stilen var jag ute efter. "Svinbra att du är på bättringsvägen", visst förmedlar den det jag ville säga? Tyvärr föll det på att jag inte lyckas publicera den! Men d här ska upp, så svårt kan d ju inte vara...

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. vad tusan, jag heter inte Lag... vanessaprinsessa.bloggplatsen.se ska det stå.

    SvaraRadera
  5. Feberfri vilket är sjukt skönt. Kul mening. Den får vara veckans kommentar hos mig på http://yfronten.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Jootje: Bra.

    Lag: Vilket bra namn. Fast Australien låter roligare.

    Ylva: ok.

    SvaraRadera