söndag 13 december 2009

Ingen på Åland följer min blogg. Jävla fiskare och redarmiljonärer!

15 kommentarer:

  1. bara jag:s sambo säger:
    Förlåt....
    Hjälper det att jag säger att jag bodde på Åland i 9 år och såg din stand up-show på Arken för några år sen? och att jag hellre skulle bo på Åland igen än här i Borgå? räknas jag ens liiiiite som en bloggläsare från Åland? :D

    SvaraRadera
  2. Nix! Men jag gillar att du kollar min blogg.

    SvaraRadera
  3. Ålänningar är ett speciellt folk med skön dialekt som låter som ett ihop plock av dalmål,uppländska,norrländska och finlandssvenska... Men de ålänningar som jag känner är sköna ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har mer läsare av mina böcker på Åland än du har bloggläsare. I win!

    SvaraRadera
  5. Kostat, etkä lue niiden blogeja. Internetissä on liikaa posetusta ja perseennuolentaa. Loppu löysäily. Et lue. Kostat.

    SvaraRadera
  6. Sebastian: Tyvärr säger de inte så mycket men fair enough du har 12 läsare jag noll.

    Päivi: ok. Kostan. prkle.

    SvaraRadera
  7. Varför fascinationen för Åland? Har du som mål att få läsare på alla öar? Hur går det för Gotland och öland föresten?

    SvaraRadera
  8. Du har alltså mera bloggläsare i Dubai än på Åland..

    SvaraRadera
  9. ThatOldlustfulSailor: Åland tillhör Finland och de talar svenska och jag talar svenska. Don´t you see the konektion?

    Paasion for food: Knappast men jag har sjukt fler läsare i England och Ryssland än på Åland.

    SvaraRadera
  10. Ähum...räknas inte jag då?

    SvaraRadera
  11. Förresten så är www.statcounter.com bättre på lättöverskådlig statistik.

    SvaraRadera
  12. I så fall får du väl ta och åka dit och recruita lite ;-) Köra en gammal hederlig värvningskampanj a la Uncle Sam. Stå vid Torggatan och dela ut flyblad eller kanske några få men väl utplacerade billboards?

    SvaraRadera
  13. Imsavimsa: Du räknas nog men google statistics räknar inte dig med då.

    ThatOldLustfulSailor: Du har rätt. Fan, är för lat för att göra det.

    SvaraRadera
  14. Google Statistics är nog inte så bra på att bearbeta besök från domänen .ax som de flesta ålänningar surfar ifrån.

    SvaraRadera