tisdag 1 december 2009

Helsinki International Airport.

Mitt e flyg är försenat 30 minuter (tror man nu). Men kanske blir det mer. Jag är måttligt road. Finnairs personal strejkar igen. Så en mängd flyg har blivit inställda men mitt flyg skall gå. Det har blivit lite poppis att strejka bland Finskis personal. De vore kul om de ibland streakade. Det kunde vara ett sätt att få flera resenärer. Vore kul om de nu också sprang naken personal genom flygplatsen. Och nån skrek: propellerplan. Just a thought?

5 kommentarer:

  1. När hade du tänkt dyka upp i Bergen och underhålla oss exilsvenskar?

    SvaraRadera
  2. När kommer du tillbaka till Hfrs? Mitt seriealbum har kommit från tryckeriet och det ska bli releaseparty ASAP.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Ante: Bergen finns med i vårplanerna. Skall föröska styra upp det med Oslo klubben.

    Sebastian: Jag vill komma på dit releaseparty och stå i ett hörn, bläddra i boken, sucka, muttra och skaka uppgivet på huvudet. (fast jag tror nog den är bra så vill jag vara demonstrativ.)

    SvaraRadera
  5. mycket bra ikväll du! flera tummar upp!

    http://matildasoderberg.bloggplatsen.se/2009/12/02/2248906-wickstrom-batra-och-soderholm/

    SvaraRadera