fredag 21 maj 2010

Vilken inspelning!

Den var rolig! Vet så klart inte hur den blir nedklippt från 1 timme 15 minuter till 22 minuter. Faller mycket bra bort och så klart mycket bajs också. Men kul dag hittills. Om en liten stund blir det Norra Brunn. Kul. Hoppas det kommer mycket folk så där spontant eftersom den inte sålt så bra. Men jag har några polare som kommer ner för att kolla så det blir roligt att ta en pilsner med dem efteråt.
jag är en sådan jävla hobbybloggare när jag inte tog några bilder på Babben, Robin eller Gardell. Men ni får se på söndagen hur de såg ut!

5 kommentarer:

  1. Damn,vi behöver något som Roast på Berns och Parlamentet här i Finland också.Uutisvuoto är naturligtvis strålande. Speciellt eftersom de har Saanila men...Mera sarkasm och grym humor till Finland tycker jag. Eller jag har främmande humor som en finne :/

    Marjaana

    SvaraRadera
  2. Jaa, du låter lite finlandssvensk. Ha ha.

    SvaraRadera
  3. Argh,jag har blivit faktiskt främmande då :D

    Marjaana

    SvaraRadera
  4. Ja, den var grymt bra.. Satt i publiken och såg/hörde allt.. Så jag säger som min farfar för att låta lite mer trovärdig. "Missa in parlamentet idag kl 20:30 " ;)

    SvaraRadera