måndag 3 maj 2010

Min Valborg i bilder.

På fredag var det bland annat hårklippning på bar llamas terass till mångas förtjusning. Ståuppkomikern Ilari blev vacker i håret av Tommy från Finlands Fab Five. Varför inte en spontanklippning med kökssaxar?
Sedan var vi på en mellanfest hos okända människor. Jag vet att killen hette Max och var från Sverige men vem han kysser är för mig oklart. Kanske hans svenska flickvän eller nån annan. Han var så där modellsnygg men vad han syssla med eller nåt annat om honom vet jag icke. Hans tjej var också trevlig.

På lördagen trodde jag att jag träffade Salem al Fakirs pappa men det var kändiskocken Markus Maulavirta som var på festhumör i en afro.På lördagen lekte vi pröva Andrés glasögon. Här har Denice dem på huvudet.Sen var det Calles tur att se snygg ut.
Innan glasögonprovning var vi hemma hos Calle och Inka. Calle sitter i köket och försöker prata i mobilen samtidigt som en glad jurist försöker trycka sina bröst i Calles ansikte. Eller något sånt.
Borde ha knäppt flera bilder men det finns orsaker som gör att jag inte gjorde det. Men en fantastisk helg allt som allt och vad glad jag är över att ha så fina vänner. De är guld varenda en av dem. Hoppas er Valpurgisnatt var trevlig med nya bekantskaper och gamman.

2 kommentarer: