lördag 29 maj 2010

Stockholm tur och retur.

I går åkte jag ju iväg till Stockholm för att spela säsongs avslutningen av Parlamentet. Åkte med norwegian.com. De är billiga som fan och det kostar extra att byta säte. Så jag satt snällt vid vingen.
Efter en jäkligt rolig inspelning gick vi till mitt stammishak på Birger Jarlsgatan: Spitfire. Var ute med Henrik, Råland och Lena-Fi. Det var sällsynt trevligt. (en liten överdrift har aldrig skadat och det låter roligare än enbart trevligt.)
I dag åkte jag hem igen och fick sitta bredvid motorn. Det var sällsynt trevligt.
Om 3,5 timmar har jag ett ståuppgig på finska. Måste förbereda mig. Ha en skön lördag era sällsynt trevliga läsare.

8 kommentarer:

  1. Du är ju iaf den första som ser om vingen "ramlar" av, eller motorn börjar brinna iaf! Haha

    SvaraRadera
  2. Såg dej på Korjaamo. Det var sällsynt trevligt.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att du fick sitta nära vingarna båda gångerna. Då behöver du inte bli otrygg på grund av en andlös utsikt eller så.

    Håller tummarna för att det ska bli en vinge nästa flight också!

    SvaraRadera
  4. Vi satt ett par rader bakom dig och tänkte att han som har hand om vingen ser sällsynt opålitlig ut...såg du Wayne's world typerna som kom sist ombord?

    SvaraRadera
  5. Sofia: Ja, det gjorde jag. Rock n roll.

    SvaraRadera