fredag 20 november 2009

Lund i går

Blev en ganska lång kväll. Men roligt med mycket folk. Träffade två finlandssvenskor som studerade där. Roligt att få tala lite finlandssvenska bland alla skåningar. Flickorna var från Ekenäs och Lovisa. Jag var inte alls nöjd med mitt set. Jag hade en hög lägstanivå om man säger så. Men fick inte till det. Robin Paulsson som skulle köra 5 minuter innan mig brände på med 20 minuter oneliners från öppningsmonologer och Zlatan imitationer. Så det var ju lite antiklimax för mig att vänta att få komma upp på scen när jag trodde att han skulle testa några nya grejer. (Eller så informerades mig, Robin hade kanske fått annan information) Hursomhelst så gick jag på efter Jay Leno och fick inte igång publiken som t.ex. kvällen innan i Malmö. Men approbatur ger jag mig själv för min insats. (approbatur använts inom studentexamens skrivningar i Finland och betyder godkänd)
har inga bilder så förgyller er med detta:
För nu blir det Parlamentet inspelning. Jag sitter med Robert Gustafsson i röda laget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar