torsdag 30 april 2009

Valborg på er Grevar och Baroner.

Jag hade ett okey gig och ett jätte bra gig i går. Syster och bror är jag lite missnöjd med. Jag fick inte upp ångan så det blev lite trevande. Så om någon var där i går så ber jag om ursäkt. Norra Brunn däremot var så innihelvetes bra. Jag hade bra energi och kom igång genast. Så jag tänker inte be om ursäkt för det. Tack till alla som kom och gluttade. På fredag finns det ännu en chans att se mig på Brunnen. 

Idag har jag druckit kaffe i en park och lunchat med två kompisar. Sedan var jag i affären och köpte glass. I politiskt korrekta Sverige älskar jag när man är lite politiskt inkorrekt. När man liksom snusar på det för man har så mycket tryck inom sig som inte får komma ut. Så jag tycker att denna glass är ett exempel på det. Inte politiskt inkorrekt men nästan...

Glassen är god så inte så farligt kanske. Ha en riktigt skön Valborg i solen. Drick med måtta eller tills ni slocknar. Det är upp till er. 

1 kommentar: