måndag 4 januari 2010

Jag känner för lite Led Zeppelin+Elvis+Reggae.


DREAD ZEPPELIN

5 kommentarer:

  1. och jag känner för lite tremeloes. http://www.youtube.com/watch?v=vuPor4ucOoE

    SvaraRadera
  2. Du verkar ha bra musik öra! Själv har jag snöt in på David Bowie för femti..hitta en intressant hyllnings CD Goth Oddity-A Tribute to David Bowie! Om man nu gillar musik så bör man lära sig Bowie genast!! :)

    SvaraRadera
  3. Oy, klagomål! Man kan inte använda sig av "Namn/URL" när man kommenterar din blogg. That sucks, för jag vill använda min blogg.se och inte mitt Google-konto som leder till min gamla blogg. (Jag menar, Bulan? Vad tänkte jag där? Inte går det att ändra heller.)

    /BoelBitar

    SvaraRadera
  4. Wow, kunde nästan svära på att du var på sf:s biograf på hötorget runt 21:10. Man, du har en dubbelgångare!

    SvaraRadera
  5. matilda: Mycket bra det också.

    stefansvedberg: Måste kolla upp dem.

    Bulan: Bulan är väl helt ok?

    Pyra: Aj, fan. Det är glasögonen som förvirrar folk.

    SvaraRadera