fredag 6 januari 2012

Lilla onsdag är tillbaks!

Här! Får ni lite smakprov!

8 kommentarer:

  1. Hej André!

    Vad glad jag blir! Jag är ju rätt betuttad (!) i Lasse M. och ser speciellt mycket fram emot det avsnittet. Ljusa ögonfransar, jag säger bara det...

    Men en helt annan grej: när kommer biljetter till humorlandskampen 2012 till försäljning? Jag har "gett" biljetter till min man i julklapp och vill vara säker på att jag inte gav "ingenting med pappper omkring".

    SvaraRadera
  2. Pamela: bra fråga. ingen aning är mitt svar.men snart tror jag. den går i allafall 3-5 maj! 3 i åbo o 4-5 i hesa på svenskis.

    SvaraRadera
  3. Det här ska jag se på, och Dickinson fick mej att skratta högt. Och dina frågot till Silvia Modig! va bra! Tänk att man får skratta i den här världen ännu! Hälsn Fittigson

    SvaraRadera
  4. Minna: Ja, vad roligt. Tror du kommer att digga!

    SvaraRadera