måndag 23 januari 2012

Imorgon gästas jag av Jeanette "Peppe" Öhman.

Lilla onsdag!

7 kommentarer:

  1. Ingen får missa! (förutom alla utanför Finland förstås)

    SvaraRadera
  2. men men André ! Glad är jag att du blir en succé över allt men skriv gärna lite om din familj ok lille poik !

    Vänlig hälsning ditt största fan Sophia ! :D

    SvaraRadera
  3. oj nej och jag som inte är i Finland! den finns väl på Arenan i en vecka?

    SvaraRadera
  4. tommix: jaa

    Sophia: Ja, det kan jag väl i nåt skede! :)

    Peppe: En vecka på arenan! När kommer ni tillbaks?

    SvaraRadera
  5. Sketchen med de finlandssvenska föreningarnas ordförande var roligast. Jag höll på att ramla av soffan någonstans vid "ungdomsföreningen fittit siisti rf".

    SvaraRadera
  6. Håller med Fager Dam, helt sjukt rolig sketch! Var en stund sen jag skrattade åt nåt på teve lika mycket som igår. Sen är Snuskitonni helt genial också, så tack för ett väligt bra program (och serie)!

    SvaraRadera
  7. Vi kommer på lördagen. Kaffe snart?

    SvaraRadera