onsdag 7 april 2010

New Orleans på dagen.

Det finns jätte fina hus här i French Quarter. Trevlig småstads stämning.
Men kvällarna är diametrala motsatsen. Då är det som Teneriffa eller Kos. Inslängare till strippbarer, pubbar, restauranger. Det enda som skiljer är väl att dessa människor inte lärt sig tomma fraser på svenska och finska.
För vackert för att vara sant. Sibbopojke äter Gumbo! (det är roligt om man är från Sibbo, trust me)
Hotellet har pool på 16:de våningen. Detta är utsikten när man lapar sol där.
Och här e själva poolen. Helt ok faktiskt.
I går var jag ute med Seven igen. Det blir sent när man är ute med Seven har jag märkt. Det blir också strippklubb när man är ute med Seven. Seven kan sina strippklubbar. Jag inser att jag på strippklubb är stand-up comedy in action. Kan bli nåt att dra på Norra Brunn i vår.
Thomas klipper vidare på Lilla onsdag medan jag sitter på internet café och uppdaterar denna blogg för att jag vill att ni skall kunna tycka: Den där Andrés blogg är inge vidare men han uppdaterar flitigt. Eller nåt åt det hållet. Ha det gött. Undrar om Seven vill gå ut ikväll?

10 kommentarer:

  1. Jag hoppas han åt hela Gumbo, så att havet kommer lite närmare norra Sibbo!

    SvaraRadera
  2. Menar du att du ska börja strippa? Det kan bli intressant...

    SvaraRadera
  3. Kajsa: han åt upp allt.

    Katja: Inte riktigt så jag menade. Mera beskriva hur det såg ut. på ett roligt sätt naturligtvis.

    SvaraRadera
  4. Har Sibbopojken månne sängkammarblicken på, eller ser han alltid så lite småkåt ut?

    SvaraRadera
  5. Katja: bra där.

    Rebecca: Det är Gumbon.

    SvaraRadera
  6. Mahtava blogi! Toivottavasti Seven lähtee tänäänkin sun kanssa ulos...

    SvaraRadera
  7. norrasibbo flicka11 april 2010 kl. 12:10

    "Sibbopojke äter Gumbo! " hohooo :'D

    SvaraRadera
  8. Lite Bildt varning på din inställning på bloggning ;)

    SvaraRadera