söndag 4 april 2010

Matbloggen

I går kväll var vi på mexikansk restaurang. Jag åt en Burrito som var stor nog att mätta ett helt barnhem.
Hej Burrito. Jag åt upp hela med en dåres envishet. I natt hade jag mat hallucinationer.
Thomas tog en fajitas som pyrde och osade nå så in i helvete. Min mobil fångar inte så bra oset men tanterna i grannbordet började hosta och gjorde fattigmans syremasker av servetter.

I dag säger vi hej då till Boca Raton och börjar ta oss mot Tampa. Vet inget om min internet tillgänglighet från och med nu så kan ta en tid förrän det kommer en uppdatering. Allt gott och sköt om er.

4 kommentarer:

  1. Visst är det en upplevelse att äta i USA. Omeletter stora som dasslock och portioner som motsvarar en veckas näringsintag för en vanligt nordbo. Det är en del av charmen med att turista i Staterna :) Jag kan varmt rekommendera "Man vs Food" om du vill botanisera mera bland utbuden i skräpmatens förlovade hemland. http://www.travelchannel.com/TV_Shows/Man_V_Food

    SvaraRadera
  2. nej, jag är trött på deras mat. till och med salladerna förstör de med dressing gjord på majonnäs som de fixat ännu majonnäsigare på nåt sätt.

    SvaraRadera
  3. Herreguuuud så mycket mat! Man skulle nästan leva på det en vecka! Inte undra på att man lider risk att bli en 6XL när man besöker landet!

    SvaraRadera
  4. dudy: så är det. så fattar varför de har doggy bag!

    SvaraRadera