måndag 16 mars 2009

Snacka om Nyheter



Idag satt jag med Ara Abrahamian, brottaren som slängde medaljen i OS i Peking. Rolig kille. Han snacka gott om Marko Yli-Hannuksela (finsk brottare).  Ara var med i första programmet. I andra programmet satt jag med f.d. friidrottstjärnan Erica Johansson. Hon var också kul. Han inte knäppa någon bild ihop eftersom jag var tvungen att rusa till en taxi som tog mig till arlanda. Kom precis hem. I andra laget satt ankaret Annika Lantz med Anna-Maria Corazza-Bildt och i andra programmet satt Annika med konstnären Ernst Billgren. Snacka om Nyheter går på onsdag och torsdag på Kanal9 som ingen ser varken i Finland eller Sverige. Men kul att få hoppa in för Kristofer Appelquist. Puss o Kram.

2 kommentarer:

  1. Okej det är kanske sant att ingen ser på det men när du är med är det en självklarhet :D

    SvaraRadera
  2. tack kompis. du är min kämpe i motvind. kram på dig.

    SvaraRadera