onsdag 11 mars 2009

Roast på Berns

Ja, då är man i Finland igen då. I måndags Roastade vi Robert Gustafsson och Markoolio. Robert Gustafssons Roast skulle kunna ges ut som DVD. Den var så jävla rolig. Markoolio roasten var också rolig. Fredrik Andersson var kanske bäst i den.  Är glad att jag fick vara med fast det idag känns helt overkligt att jag varit med. Stan Saanila var den jag skrev med och satan vad han är bra. Jag är så lycklig över att han ville hjälpa mig med mitt material.

Nu skall jag försöka ta tag i vardagen och börja jobba. Måste få Lilla onsdag klar denna vecka. Kollade igår på några avsnitt och det är faktiskt riktigt kul. Det är världens billigaste talkshow men dyra sketcher. Absurt men sant.

Shit vad trött jag är och klockan är bara 14:26. urk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar