torsdag 5 februari 2009

Klippa, klistra, skratta och fundera.

Det är jobbet för tillfället. Idag blev i alla fall Dan Bäckman sketcherna klara och några "Böj och Töj" sketcher. Jag kollade på grejer vi gjort för en månad sen och nu vet jag inte om jag tycker de är roliga mera? Kanske beror det på att jag sett dem så många gånger eller så är de helt enkelt inte roliga. Jag vill ju inte chansa när det läggs ut på TV. Jag tror att bara matematiker, fysiker och kemister funderar och analyserar lika mycket som komiker. Jesus Kristus vad jag kan analysera sketcher. De flesta komiker jag känner är likadana. Men skall det bli bra så måste det vara perfekt och inte ditåt. Klistrar med en bild på Dan Bäckman vinjetten och en riktigt glad Runebergsdag till alla som bor i Finland och en skön Fettisdag till alla som bor i Sverige. (vet inte vad fettisdagen är för nåt men det är det i Sverige idag.)

2 kommentarer: