onsdag 20 oktober 2010

Jag skall festa med Vickan och Daniel!

12 kommentarer:

  1. Sess där då! Du tar väl också hängslar så vi har nåt att knäppa i?

    SvaraRadera
  2. Häftigt! Om du är upptagen med annat eller inte vill gå så är jag frivillig.

    SvaraRadera
  3. Om du har behöver en avec så är jag frivillig, jättefrivillig faktiskt! Om jag får komma lovar jag att sätta på en klänning med urringning ner till låren ungefär.

    SvaraRadera
  4. Wow! Och jag som har gått omkring och varit stolt över att ha fått ett skåp bland musikeleverna (där kanske killen jag är störtkär i också har sitt skåp) fastän jag är teaterelev... X)

    SvaraRadera
  5. Va roligt! De e inte alla förärat att få svinga en bägare me Vickan o Daniel :) Den inbjudan sku jag rama in.

    SvaraRadera
  6. Jag är full av beundran för den som skrivit inbjudan. Vilken handstil! Inte minsta lilla klott eller felskrivning heller.

    SvaraRadera
  7. Hemmahannah: där ses vi. skoj ju!

    Erica: men för engångs skulle finns det en orsak.

    Jenny: Tror jag kommer gå.

    Ella: Ja, det hade varigt smarrigt. Men tyvärr var inbjudan utan avec.

    Johanna: Det e också fint.

    Mayumi: Tror det kommer vara stelt och trevligt.

    SivÖ: Eller hur!

    SvaraRadera
  8. Wow, det där är en fin inbjudan!!

    Klaffen

    SvaraRadera