torsdag 10 juni 2010

Soligt värre!

Denna torsdag känns som varmaste dagen hittills men kan så klart ha fel. Men så känns det i alla fall. Har inte gjort ett piss vilket är ok på soliga dagar. Har solat o lunchat fast i motsatt ordning. Igår var jag så jävla nöjd eftersom jag skrev, i min egen mening, en helt lysande dialog till Lilla Teaterns revy. I dag har jag försökt tänka ut kluriga grejer till min ståupp men inget har känts klurigt utan mera blasé och som om man skulle ha hört det förut.

Men i morgon skall jag till Kuopion Komediafestivaalit. Är säkert femte året jag åker upp dit. Och det är en sjukt fin och trevlig stad om vädret är bra. Annars suger det elefantballe.

Påminnelse. Ni som missade tisdagens avsnitt av Lilla onsdag kan ju kolla den på arenan. HÄR!
Och ni som missade Lilla onsdag 2009 så börjar de rulla från och med nästa veckas tisdag klockan 21:30 på FST5.

2 kommentarer:

  1. Juu,det är verkligen en sommar stad. Allt bra för denna keikka och glömm inte kalakukko!

    Marjaana

    SvaraRadera
  2. Joo siis tää ei oo reilua mä en pääse taaskaan Kuopioon ei oo reiluu :(

    "nimimerkillä en ole katkera mutta kuitenkin"

    SvaraRadera