torsdag 24 november 2011

Hmm.

Det har varit mycket snack om ytligheter på finlandssvenska bloggar. Jag orkar inte alla dagar läsa om folks misär och hur dom kämpar för att komma upp på fötter igen. Jag tycker att det är ganska skönt att bara titta på bilder av tjejers fötter och att läsa om vad bloggaren ätit/kollat för film/köpt för cd eller bakat för kaka. Det är också en del av bloggande och jag tycker inte det är nåt fel på det. Själv får jag utslag av inlägg på 20.000 tecken. Men det är jag. Och jag väljer själv. Det är trist att klaga för det finns ju hur mycket bloggar som helst allt välja och vraka emellan.

Själv skall jag nu bidra med att berätta att jag skall ståuppa torsdag-lördag på Norra Brunn. Varmt välkomna.

2 kommentarer:

  1. Håller med dig. Int orkar jag heller läsa bloggar som får mig själv o må dåligt också. Kort o koncist (???) med foton, det är bra!

    SvaraRadera
  2. Näej André, ALLA ska läsa samma bloggar, helst ska det komma en statlig mall som man bara kan ändra namn, plats och sedan välja mellan tio på förhand godkända ämnen för en seriös och hög nivå.
    Under 30.000 tecken och det blir skampålen.

    /Vän av ordning

    SvaraRadera