lördag 1 januari 2011

2011 blir bra! Luv alla människor!

3 kommentarer:

  1. Det blir det :)

    Jag har en ny Herre som är fantastisk, och har blivit lovad en distansdominant som verkar vara precis rätt - förutom min underbare make.

    Dessutom är jag bjuden på en massa trevliga tillställningar. Jag har verkligen hopp för 2011!

    SvaraRadera
  2. vadf*n dillar kärleksknop (ovan) om? jag blir på allvar nyfiken, är det en polyamorisk bekännelse?

    anyways, när du skriver om att 2011 blir bra, kommer jag och tänka på nåt som silvia (jag vet, vi borde lämna silvia i fred just nu, med tanke på kungen och allt) sa i en intervju i året med kungafamiljen för många år sen: familjen hade fått leka med delfiner och silvia fick frågan "hur kändes de? lite som gummistövlar?" och drottningen svara:

    "jaja, gummistövlar är bra"

    SvaraRadera
  3. Kärleksknop: Men det låter ju bra.

    Den elake bloggaren: Silvia ger överlag en konstig bild av sig själv.

    SvaraRadera